◉ ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΜΑ ΣΤΗ ΝΕΑ ΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΧΩΡΙΟΥ ΜΑΣ«ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ ΜΑΣΤΟΡΟΧΩΡΙΑ» ΚΟΝΙΤΣΑ-τα Πέτρινα χωριά-Ήπειρο.

● ΤΟ XΩΡΙΟ ΜΕ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΗ ΘΕΑ..! Αγαπώ τη Φύση, Σέβομαι το Περιβάλλον, μου Αρέσει να Αθλούμαι, Προσέχω την Υγεία μου. -ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ:, ένα μέσο Ψυχαγωγίας, Χαλάρωσης, Επικοινωνίας και Ενημέρωσης.- ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ με ανακυκλώσιμα υλικά, παραδοσιακές τεχνοτροπίες, μέσα και έξω από το σπίτι του χωριού. -ΜΑΓΕΙΡΕΜΑΤΑ με Παράδοση,-ΙΣΤΟΡΙΕΣ και ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ των κυνηγών. -ΛΑΟΓΡΑΦΙΑ , ΗΠΕΙΡΩΤΙΚΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ, της τάβλας. Πρωτομάστοροι,-ΛΕΒΕΝΤΟΓΥΝΑΙΚΕΣ.... ΓΡΑΦΟΥΝ...συνεχίζει >>

◉ Δημοφιλείς αναρτήσεις

«ΤΙ ΝΑ ΣΟΥ ΚΑΝΩ ΧΆΪΔΩ ΜΟΥ, ..ΕΓΩ Ο ΜΑΥΡΟΣ ΓΕΡΑΣΑ ..» ... Δημοτικά Παραδοσιακά Ηπειρώτικα

 Τι να σου κάνω Χάιδω μου
τι να σε κάνω γιε μου.

Εγώ ο μαύρος Χάιδω μ' γέρασα,
κι εσύ θέλεις παιχνίδια.

Θέλεις στην κούνια Χάιδω μ' βάλε με,
θέλεις στη σαρμανίτσα.

Με το να σ' πόδι Χάιδω μ' κούνα με,
και με τα χέρια σ' γνέσε.

Και με το στόμα σ' Χάιδω μ' το γλυκό,
πες μας γλυκά τραγούδια. 
 -------------
και σε άλλη περιοχή ισως και νησιώτικη ελαφρά αλλαγμένο..


-Τι να σε κάνω Χάιδω μ’δεν μπορώ και εσύ θέλεις
παιχνίδια παι εγώ σου λέ,ω Χάιδω μ’ δεν μπορώ αντε δεν μπορώ
και εγώ παιχνίδια Χάιδω μ’δεν μπορώ ,ωρέ παιχνίδια να σε παίξω
θέλεις στην κούνια Χαιδω μ’ βάλε με αντε βάλε με
-Κάρε Μπατε Νοάπτα λα φιριάστρα μια
ίου χίου Μαριοάρα νου τι ασπιρουιά.
-Γιατί μωρέ γιατί μας κάνεις το βαρύ,μας κάνεις το μεγάλο
για σένα θα πεθάνω,μας κάνεις το μεγάλο
για σένα θα πεθάνω.
-Μαρία λέν την Παναγιά,Μαρία λεν την Παναγιά
Μαρία λεν και σένα
Μωρ Μαρία μου ,Μαρία λεν
και σένα κακομοίρα μου

 Τραγούδι σε ρυθμό τετράσημο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

EΝΗΜΕΡΩΣΗ - ΝΕΑ

Δημοφιλείς αναρτήσεις