◉ ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΜΑ ΣΤΗ ΝΕΑ ΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΧΩΡΙΟΥ ΜΑΣ«ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ ΜΑΣΤΟΡΟΧΩΡΙΑ» ΚΟΝΙΤΣΑ-τα Πέτρινα χωριά-Ήπειρο.

● ΤΟ XΩΡΙΟ ΜΕ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΗ ΘΕΑ..! Αγαπώ τη Φύση, Σέβομαι το Περιβάλλον, μου Αρέσει να Αθλούμαι, Προσέχω την Υγεία μου. -ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ:, ένα μέσο Ψυχαγωγίας, Χαλάρωσης, Επικοινωνίας και Ενημέρωσης.- ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ με ανακυκλώσιμα υλικά, παραδοσιακές τεχνοτροπίες, μέσα και έξω από το σπίτι του χωριού. -ΜΑΓΕΙΡΕΜΑΤΑ με Παράδοση,-ΙΣΤΟΡΙΕΣ και ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ των κυνηγών. -ΛΑΟΓΡΑΦΙΑ , ΗΠΕΙΡΩΤΙΚΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ, της τάβλας. Πρωτομάστοροι,-ΛΕΒΕΝΤΟΓΥΝΑΙΚΕΣ.... ΓΡΑΦΟΥΝ...συνεχίζει >>

◉ Δημοφιλείς αναρτήσεις

«ΚΑΙΓΟΜΑΙ ΚΑΙ ΣΙΓΟΛΙΩΝΩ» - ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ τραγούδι ΤΗΣ ΗΠΕΙΡΟΥ[μουσικό βίντεο]


Παραδοσιακό Ηπειρώτικο Πωγωνίσιο,  ΚΑΙΓΟΜΑΙ ΚΑΙ ΣΙΓΟΛΙΩΝΩ
αργό βαρύ συρτό, ..παλαιότερα πολυφωνικό και της τάβλας 
`````````````````````````````````````
ΜΟΥΣΙΚΗ ΚΑΡΔΙΑΣ - ΑΡΜΟΝΙΑ ΖΩΗΣ
ΜΥΡΟΛΌΪ ΕΝΟΣ ΆΝΤΡΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΡΩΤΑ  ΜΙΑΣ ΜΙΚΡΗΣ
Καίγομαι και σιγολιώνω
και για σένα μαραζώνω,
Σ' αγαπώ, σ' αγαπώ
μίλησέ μου, δυο λογάκια χάρισέ μου
αχ, τι καημός
στην καρδιά μου ρίζωσε, έρωτας μεγάλος....


καινούργια μονοπάτια Πειραματικής Μουσικής στο Παραδοσιακό Τραγούδι
ευγενικά διασκευασμένο..  από την ομάδα "Οι ΜΕΛΙΣΣEΣ" συμμετέχει ένα από τα καλύτερα μπουζούκια και έγχορδα στην Ελλάδα ο Μ. Καραντίνης εδώ στο Λαούτο
όλοι οι μουσικοί, εξαιρετικά ταλέντα
το ερμηνεύει ο
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΥΦΑΝΤΗΣ
[ακολουθεί ] μπράβο στα παιδιά..

Καίγομαι και σιγολιώνω
και για σένα μαραζώνω
αχ, τι καημός

Μίλησέ μου μίλησέ μου
δυο λογάκια χάρισέ μου
αχ, ο φτωχός

Σ' αγαπώ σ' αγαπώ
ως κανένας άλλος
στην καρδιά μου ρίζωσε
έρωτας μεγάλος

Τι να κάνω τι να κάνω
αχ ο μαύρος θα πεθάνω
αχ, τι καημός

Μίλησέ μου μίλησέ μου
δε σε φίλησα ποτέ μου
αχ, ο φτωχός

Σ' αγαπώ σ' αγαπώ
ως κανένας άλλος
στην καρδιά μου ρίζωσε
έρωτας μεγάλος

Μίλησέ μου μίλησέ μου
δε σε φίλησα ποτέ μου
αχ, τι καημός

ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΟ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ....


Διασκευή-Ενορχήστρωση-Καλλιτεχνική επιμέλεια: Θανάσης Βασιλόπουλος - ΜΕΛΙSSES
Οργάνωση παραγωγής: Γιάννης Κουτράκης - Χαρά Σαφαρίκα
έπαιξαν οι μουσικοί:
Θανάσης Βασιλόπουλος Κλαρίνο
Μανώλης Καραντίνης Λαούτο
Αλέκος Ρούπας Κρουστά
Ρωμαίος Αβλαστιμίδης Βιολί
Γιώργος Μιχαηλίδης Βιολί
Νεκτάριος Κουρής Βιολί
Μάνος Σκαλιδάκης Βιόλα
Μάνος Επιτροπάκης Τσέλο
Ηχοληψία: Γιώργος Ρούσσος, Νίκος Ασημάκης, ΜΕΛΙSSES
Μίξη : MEΛΙSSES
Σκηνοθεσία: ΜΕΛΙSSES - ΚΩΣΤΑΣ ΔΟΞΑΣ
Ευχαριστούμε 

Βασιλεύει...., μα η καρδιά δεν παύει να χτυπά....
αν αφουγκραστείς τον ήχο της, ζωντανεύεις...
ξάπλωσε πάνω στο χώμα και άκου..
κοντεύει....



σχόλια κείμενα από #soniaTexarheia,  καταχώρηση πηγή: web  youTube,

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

where are you lady..
are u ok?
still waiting u.. oC"

Unknown είπε...

Καταπληκτικό! Συγχαρητήρια!

EΝΗΜΕΡΩΣΗ - ΝΕΑ

Δημοφιλείς αναρτήσεις